Thursday 4 April 2013

This is my first ever post!

Assalamualaikum.

Teeehehehehe. Org len nak berblog aku pon nak tulis  blog jugak haha. Saje je sebab kadang-kadang ada banyak dalam kotak fikiran aku sampai serabut-serabut kepala tapi tak dapat nak luahkan. So why not buat satu blog yang boleh jadi medium luahkan segala yang terbuku di hati. Cewah ayat nak sastera saje.

So basically blog ni aku create sbb saje2 nak isi masa lapang. Blog ni jugak bukan merupakan blog masakan since aku mmg tatau masak. Masak biasa2 tau la mcm tak perlu je nk letak dlm ni kot haha.

Sedikit sebanyak tentang aku (macamlah orang nak maik tau);

Nama penuh: Nursila Hanim Abd Aziz (mak aku kata nama aku diinspirasikan dari penyanyi 80an Norshiela Amin tu. Bohong mak aku maka bohong la jugak aku)

Umur: Rahsia

Jantina: Pompuan la nmpn gayanya even talent kebanyakan pompuan mcm masak dan menjahit jelujur kasar tu takda pada aku stakat ni

Asal: Lahir kat Kuala Lumpur la nak lagi accurate Hospital Kuala Lumpur. IC pon no 14 kat tengah2 (konon bangga la org KL puii)

Tinggal: Pinggir Kuala Lumpur (haha nak jugak sebut KL padahal Gombak je pon)

Pekerjaan: Pensyarah Kimia.

Itu je la dulu kang citer banyak2 kang tak surprise pulok. Ke guane?

No comments:

Post a Comment