Saturday 27 April 2013

M.A.K.A.N.MANA?: Ruz Aladdin

Assalamualaikum.

Hahahahaha. Lawak pulak nak gi makan malam ni. Asalnya mak, abah, apit, aku and jijoe plan nak makan kat Restoran Intai-Intai sebab abah nak meng'intai' tempat tu haha sebab opis abah tgk cari tempat2 best utk dinner tahun ni. Ok la tgk la website Restoran Intai-Intai saje nak tgk alamat ngan menu dia. Ce kome tgk sini (intai-intai). Restoren dia dekat-dekat ngan Restoran Istana Bamboo.

Macam biasa terlajak tu mmg harus la kitorang ni. So buat u-turn dulu kat hotel flamingo then u-turn balik kat taman hillview. Sesampai je kitorang kat situ, satu benda dah tak best iaitu parking dia. Kitorang dah macam ape susah sangat nak paking? Jauh noo. Masuk situ tgk condition ok cuma menu dia boleh pulak goreng2 dia tak buat 9untuk malam ni je kot) dia just buat lauk2 je. Wtf? Alasan dia tukang masak satu je..but still..wtf???? Setelah difikir2 akhirnya kitorang pon blah la tak order pon situ.

Last-last decide nak makan kat Ruz Aladdin. Last week aku, mak dan abah dah gi makan sana. Quite ok. Menu masakan johor mcm beriyani, mi rebus etc. Sedap not bad. Tempat selesa. Harga sedang2 tak murah dan tak mahal. Tapi takpe abah byr mahal pon takpe kakakaka. Dia takde official website tapi kalo google mmg byk je hits pasal restoren ni.

aku rembat je dr google image haha. ni branch ampang. dia ade satu lg branch ttdi kot.
Aku paling suke la kuah kicap rojak dia. Aku siap makan ngn fries lagi. Kau penah nampak org makan fries ngan kicap rojak? Aku je buat tau haha. Gamba nak tunjuk takdak sbb ittew tadew smatphone hewhewhew kamera nset pon adeww line bireww.haha.Tunggu hantaran la jijoe ye?ye?ye? Samsung S4 ye?

Bye :D

4 comments:

  1. pertama kali dengaq org makan fries cecah cenggitu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh.pinky mouse ni dayah ka?haha awat pinky weh?
      tak sangka ang dah girly la ni.

      Delete
  2. salam kenal..
    blogwalking here:)

    ReplyDelete