Friday 19 July 2013

Berangan mode: Xperia L

Assalamualaikum.

Blom terlambat lagi nak ucapkan selamat berpuasa kat geng2 semua.
Bulan posa ni mmg lagi bz berbanding bulan len2.
Bz la siang mengajar.
Waktu plak dianjak2 jadi rehat setengah jam je.
Petang mmg rutin aku gi terjah pasar ramadhan teman si jijo cari mknn.
Malam plak terawikh. Pergh nak cakap gi terawikh hari2 lettew hewhewhew.

Tapi aku sempat puasa 4 hari je pahtu aku raya la jap seminggu haha.
Kitew tengah berangan ni.
Berangan nak beli nset baru utk hantaran nnt.
Nexwik nak pi loyat beli nset ng  ipad utk jijoh.
Aku duk usha2 nset la sejak 2 menjak ni tu yg tak terupdate blog ni haha.

Aku duk aim sony xperia je.
Samsung sumer tu aku tak mampu la.
Iphone apetah lagi sobbs.

Ada 2 choice; xperia J ngn Xperia L.
In terms of price mmg la xperia j lagi murah tp J model lama.
Kamera dia plak 5mp ke kot.
L plak model baru dgn kamera 8mp. Pergh!
Harga xperia L overbudget sket tapi sikit je la bolleh lagi tambah tu kekeke.

Hmmm..mari berangan.


No comments:

Post a Comment