Sunday 7 July 2013

Nak let go baju kekeke :)

Assalamulaikum,

Short update before tdoq.
Ngantuk len macam dah ni haha.
Entry ni dibuat sbb aku nak let go sehelai baju yag aku beli 2  minggu lepas utk raya la kononnya.
Cantik baju ni.
Aku beli online aritu di KZnabihahboutique.
Baju kurung peplum kain lycra warna peach.
Kain dia lycra yg berkualiti.
Mmg lain la kalo kita beli kat booth2 biasa, lycra dia tak mcm ni.
Tapenah pakai sekali pon lagi. (kecuali masa try lah)
Bawah ni ha bajunye.

baju kurung peplum qurratudaisy

Detail pasal baju ni;

Size: 1 (means boleh muat sari size S smpi L)
Warna: Peach lembut
Detail kat baju: Ado sulam2 sket tkat tangn dia

Jenis baju: As mention above, kurung peplum 2 pieces baju dan kain. kain dia pon flowy.

Nape aku nak let go?
Sbbnye aku rasa bila aku pakai tak sesuai sesangat dengan tubuh aku hahaha.
Aku ni jenis badan pear. Bontot besaq hahaha.
Pahtu tgk org pakai peplum aku pon teringin jugak so berkobar la tempah kat butik ni.
Sekali bila dah pakai nampak tak elok kat badan aku.
Aku yakin kat badan org lain akan nmpk cantik.
Lagipon sbnrnye aku tak suka sgt pakai lycra.
Tah apetah yg merasuk smpi terorder baju ni dulu kekeke.

tgk model ni pakai lawa kan? :D


MArket price dia kalo korang tgk kat page kznabihah adalah 175 without postage.
Aku nak letgo dengan harga rm155 including postage.
Tapenah pakai weh ok dah tu hehehe.
sbb aku yakin aku takkan pakai bebila pon baju ni huhuhu. Sebab tu nak let go.
Aku ni plak jenis segan kalo nmpk pelik sikit (bg aku) aku trus tanak pakai dah.
Kome tgk link ni aku bg dia punya market price. Sini.

Jadinya kalo sesiapa yang nak boleh sms aku pada no 0132008207 (anem) nnt aku bgtau detail nak bank in duit cemano ye.

No comments:

Post a Comment