Tuesday 7 May 2013

Besday aku.

Assalamualaikum.

Semalam besday aku yang ke 28.
Yeah dah tak berapa muda dah aku.
Dan aku blom kawen lagi ni sobss. Haha poyo.

Takde ape yang best pon besday yg ke 28.
Sama je mcm besday2 yang lain.
Kali ni lagi la org duk sebuk dengan PRU13.
Besday aku semalam ni kira harap FB je la tulun remind kat kengkawan kakaka.
Takpa la at least diorg spend gak sedikit masa utk tulis kat wall aku.

Jijoe pulak semalam pg baru bertolak dari KB dekat-dekat magrib baru sampai Gombak.
Dia sampai pon dengan letih2 tu takkan nak gerak terus gi celebrate (konon) ye tak?
Sudahnya pah isyak jugak keluar.
Semalam hujan lebat giloz dengan angin menderu-deru (haha) rasa nak terbang kereta. So decide gi tempat berbumbung la. Decide punya decide akhirnya gi Festival City je la dokat sikit kang jauh2 sangat tutup pulak semua kedai makan celebrate kat mamak je kang.




Sampai Festival City. Aku suh jijo tangkap ngan honda civic sebelah tu. Preve watpe haha.

Masuk Festival pon blur2 tatau nak makan ape sbb mood makan dah mcm takde. Jijo dengan penat dia. Aku plak kalo malam2 sgt dah kurang la rasa nak makan. Ye2 je kau. Abeh gak makan smlm haha.
Last2 gi keny rogers je la malas pikir. Ada Sakura Kristal tp tapena makan situ kang tatau nk order ape plak.
Aku hentam je weh lilit2 shawl tu. Aku kan reti tudung bawal je.haha

Langkah selamat gi je la kedai yang penah makan. MAlangnya, maybe sbb dah nak tutup kot, muffin dia sejuk. Ayam dia jijo kata macam keras (yang sebenarnya dia bukan reti makan western sgt). Spegeti yg aku order ok la panas dan sedap end up licin la pinggan aku dah dua2 bedal spegeti aku. Ayam tu pon paksa gak jijo makan kang membazir plak. Side dishes dia mmg tak abeh.

Keluar dari kedai tu rasa mcm kecewa jugak la, makan Sakura Kristal pon takpe huhu. Tapi takpelah at least jijo blanje dah kira ok. Balik cepat2 ke umah sbb jijo dah tak larat sgt nak drive pon mcm lalok2 huhu. Kat umah dia bg la kad besday tp tak snap pon gamba (aku kan takda kamera haha).

Dengan peningkatan usia ni diharapkan byk la kemajuan dalam diri in terms of ilmu, amal, dan rezeki. Looking forward rezeki yang nak dtg bulan Sept nnt. Aku percaya setiap perkahwinan Allah kurniakan rezeki dan semoga Allah permudahkan urusan kami ke arah itu.
Aku bukan la baik sgt. Jauh la dari baik tu kalo nak dibandingkan org lain jauh lg bagus tapi aku berdoa supaya Allah bantu aku didik diri jadi lagi baik. Amin.

No comments:

Post a Comment