Saturday 29 June 2013

Tak terurus.

Assalamualaikum.

Sekarang ni rasa macam tak terurus sgt hahha.
Poyo drama queen sgt kau kan.
Bukan ape, byk benda nak kena pk.
Nak-nak pulak kelas dah stat semula ni.
Memalam kompem pulun study.
Tak dapek lecturer rajin macam aku ni.
Aku je special sket rajin mengulangkaji sblm kelas.
MAsa blaja dulu pon tak rajin cenggini. haha

Aku takleh. Kalo aku tak review ape aku nk ajar, dalam kelas esoknye mesti aku mcm serba tak kena.
Mengajar pon mcm tak puas je..boleh?
Kang mula la tersasul la, lupa nak bgtau benda penting la mcm2 jadik.
So malam2 je mesti aku bukak buku melainkan kelas ygang aku teramat yakin macam kelas basic analytical chem. Yang tu aku leh dikatakan pakar so tapayah review kekeke.

Pasal tu la lately ni payah nak update blog.
mmg jatuh takda mood pk macam2 keje.
Mana kelas ganti pon aku buat memalam sbb nnt kawen nk coti panjang nnt.
Menanda satu hal lagi.
Kehkeh mcm la tak biasa kan tapi aku mmg kalut mcm tu.
Mesti nk cpt2 abeh je.
Sampai jadiemosional la lately.
Asek nak marah2 je. Mangsa adalah jijo la haha.

Kamis lepas dah berjaya buat hiv test.
Kat Klinik Komuniti Selayang dokat je ngn umah aku.
Naseb bek tak lama sgt dlm sejam je setel semua.
Keputusan adalah negatif.
Hahaha kalo positif takda maknanya aku nak cerita kat sini.
Buka aib sendiri namanya tu haha.
So dah boleh proceed isi borang dalam website jais.
Huhu aku malas btol borang2 ni tapi nak kawen kene la isi.
Da la isi on9 haha lagi la malas.
Ok2 esok aku isi. JAnji!

Kebanyakan benda dah tempah dah tinggal nak bayor je haha.
Bayar tu dah cukup memeningkan tau tak.
Tapi takpala bukan kawen byk kali pon.
PAs kenduri makan megi pon jadik la kami laki bini haha.
Sobss.

Eh mengantuk pulak maklumla i kan keje sabtu skang ni haha.
Ganti raya lagi arini.
Nantila aku update lagi.
Ni type ni pon dah terlelap dah ni kakaka.

Bye!

No comments:

Post a Comment